13 Mayıs 2013 Pazartesi

Başlarken


 Artık gördüğüm rüyaların ve yaşadığım hayat tarzının beni bu safhaya sürüklediğinin farkındayım. Fakat sizlere öncelikle burada yazılmış olanların sağdan soldan derme çatma birkaç komplo teorisi olmayacağını söylemek istiyorum. İlginizi çekebilir ya da çekmeyebilir; orası size kalmış. Fakat bunlar benim boş zamanlarımda ilgimi çeken şeyler ve bunları başka insanlarla paylaşma fırsatımın elime geçtiğini düşünüyorum. Blogun ismini League of  Legends adlı oyundaki 'Yetenek Gücü' itemi olan 'Morellonomikon' dan aldığını belirteyim. Aslında 'Necronomicon' olarak düşünmüştüm ama Lovecraft'a saygımdan ve öte dünyalara olan inancımdan dolayı gözüm yemedi diyebilirim.

 Aleister Crowley incelemesi ile başlayacağım yazılarıma. Supernatural izleyenler bilir; bu adam 2 karaktere ismini vermiş olan bir okültisttir. Sonrasında ise Necronomicon ile devam edebilirim. Hayır; yanlış anlamanıza mahal vermeden söyleyeyim. Kesinlikle spiritüalist yada okültist falan değilim. Büyüyle cinle periyle işim olmaz. Sadece senelerdir ilgimi çektiği ve yaşadığımız dümdüz boyuttan bunaldığım için modern bilimle bu batıl inançları sorgulama isteği duydum. Beraberce tanık olacağımız araştırmalar ve deneyler sonucunda kararı beraber verebiliriz bence. Bu konular ve benle ilgili birkaç şey paylaşabilirim sizinle.

 -Hayatımda hiç büyüye,sihre vs inanmadım. Gerçek olduğu biliniyor ama rastlamadığımdan ve illüzyon denen şeyin varlığından haberdar olduğumdan dolayı sihre inancım yok.
-İnsanın geçmişteki tüm tecrübeleri dahilinde geleceğinin şekli az da olsa geçmişteki davranışlarının olasılıksal yansımalarına bağlıdır. Yani bir olayın oluşundaki en büyük etken; o olay üzerindeki tüm olasılıkların toplanmasıdır. Bununla ilgili detaylı bir yazı yazacağım ileride.
-Falların da bu olasılık teorime dahil olduğunu düşünüyorum. Bazen faldan etkilenip yaptığımız davranışlar vardır.
-Dünya dışı yaratıklarla ilgili yüzlerce hikaye dinledim. Gerek Anadolu'nun ücra bir köyündeki amcalardan, gerekse internetten rastladığım Fin, İrlanda, Yunan, Roma, Orta Doğu, Asya, İskoç, Kelt, Amerika ve Çağdaş Mitoloji konularından.
-Büyük bir Fantastik Edebiyat koleksiyonuna sahibim ve aynı zamanda en ateşli fanlarından birisiyim. Yüzüklerin Efendisi serisini neredeyse ezbere biliyorum.
-Çok büyük bir film ve dizi arşivine sahibim. Mükemmel bir hafızam olduğunu söylerler.
-Anadolu'nun ücra bir köşesinde halka ve askeriyeye yalakalık olsun diye açılmış bir üniversitede okuyorum. Amacı şehri kalkındırmak olan bir eğitim kurumundan şikayetçi olmamız da yasak aslında.
-Bekar ve ikizler burcuyum.
-Oyun bağımlısıyım.
-Bu blogu açma sebebim tamamen ilgi alanlarımdan birisini paylaşıma açmak ve benim gibi düşünen insanlarla birşeyler paylaşmak.
-Favori grubum Led Zeppelin. Ama Red Hot Chili Peppers dinlediğim de görülmüştür.
-Oldukça dolu olduğum konulardan birisi de buydu fakat paylaşacak pek arkadaşım olmadığı için sanaldan gitmeyi tercih ettim. Evet, oyun bağımlısı, asosyal ve genel olarak sosyal yönden gerçekten de başarısız bir gencim.
-Hayatımdaki nadir başarılarım; 5 yaşındayken hoşlandığım kıza çikolatası emilmiş bonibon vermek ve 12 yaşında inşaatta duvara işeyerek 'seni seviyorum' yazmaktı. En büyük başarım ise 23 yaşında hala hayatta olmak sanırım.


 Fazla ayrıntı vermeye gerek yok. Hadi tanınmamak için kapşonlarımızı çekelim ve ilgi çekici hiçbirşeyi olmayan dünyadan birazcık uzaklaşıp macera denen o kaprisli, baştan çıkarıcı hanımın peşine düşelim. En azından ilgi çekici şeylere rastlayacağınızın garantisini veriyorum.

 Diğer bloglarımda her yazıya bir şarkı paylaşıyorum. Bunda da yapar mıyım bilmem ama bu olsun hadi bu sefer. Bu blogu açmamda büyük etkisi var. Bugün Guitar Hero World Tour oynarken defalarca çaldığım ve etkilendiğim içindir belki.





 Keyifli anlar geçirmeniz dileği ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder